Gyakran ismételt kérdések

Gyakori kérdések amikre MOST válaszokat adunk
Milyen hirdetési költségvetéssel kell számolnom?
Számos különböző Ügyfelünk van, és a hirdetési költségvetések 50.000 Ft-tól akár 1.000.000 Ft-ig terjedhetnek havonta – és néha még azon is túl szárnyal. Nálunk mindenki megtalálja a számára megfelelő megoldást!
Mennyi az ügynökségi díjatok a hirdetési költségek mellett?
Ügyfeleink eltérő célokkal érkeznek hozzánk, így az Ügynökségi díjunk mindig az egyedi igényekhez igazodik. Általánosságban elmondható, hogy havi díjaink 60.000 Ft-tól 250.000 Ft-ig terjednek, de természetesen pontos árajánlatot a közös beszélgetés után tudunk adni.
Mennyi időre kell elköteleződnöm?
Nagyon rugalmasak vagyunk a szerződési időszakokat illetően. A nagyobb projektek általában hosszabb időt vesznek igénybe, ezért bizonyos esetekben több hónapos, akár éves elköteleződést kérünk. Lehetőséged van azonban rövid távú, akár 1-5 hónapos projektekre is szerződni velünk.
Kinek a tulajdonában lesz az, amit létrehoztok?
Hozzáférhetek a létrehozott fiókjaimhoz?
Hogyan érhetlek el titeket?
Első körben, e-mailben legfeljebb 1 munkanapon belül válaszolunk, de általában napi négyszer ellenőrizzük a beérkező üzeneteinket. Emellett előre egyeztetett időpontokban telefonos vagy online megbeszéléseket is tarthatunk.
Hogyan segíthetnek a kampányok online jelenlétemben?
Miért nem jönnek látogatók a weboldalamra?
Miért fontos a keresőoptimalizálás a weboldalamon?
Szerződést kötünk? Ha igen, mit tartalmaz?
Miért érdemes ránk bízni a projektet?
Hogyan fogom tudni, hogy haladnak a hirdetéseim?
Vannak rejtett költségek?
Milyen költséggel kell számolnom, ha weboldalt szeretnék?
Milyen gyorsan kezdhetünk?
Milyen tényezők befolyásolják a SEO eredményeimet?
Miért van szükségem profi weboldalra?
Melyek a legfontosabb lépések a weboldalfejlesztés előtt?
- Részletezd, milyen funkciókat, célokat és célcsoportokat szeretnél elérni, hogy segíthessünk az ajánlatadásban és a hatékony együttműködésben.
- Kérj árajánlatot más cégektől is! Tapasztalatok alapján tudjuk, hogy a rossz minőségű munka hosszú távon nem olcsóbb.
- Ha kiválasztottad a megfelelő webfejlesztőt és marketingest, kezdődhet a tervezési fázis.